✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
هیس هیچی نگو!!!!!!!

 

بیرحمی

 

توی زندگی من خیلی عشقا بودن
ولی هیچ کی مثل تو نبود
واسه ی یک خونه خیلی جاها گشتم
ولی هیچ جا قلب تو نبود
به رنگ زندگیمه سیاهه دو چشمات
نشونشم این رنگ زردم
جونو،عمرو،جسمو
نزرچشمات کردم الهی دورتو بگردم
اشک چشمامه انگار
نم نم بارونه یار
این دل دیوونم بی تو پریشونه یار
یار دل سرده من ،درمونیو درد من
دیگه نگوای دیوونه، دست از من بردار
عشقم بودیوهستی،هرچند چشمتو بستی
روی این دل تنها،اگر هم اونو شکستی
سیرم از همه دنیا، قلبم پاره شد از درد
اینو صد دفعه گفتم، بیرحمی و دل سرد
تو چشام نگاه کن اسممو صدا کن
دردمو دوا کن بیرحم
من به تو محتاجم، دل به عشقت دادم
هی نگو از پیشت میرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 آذر 1391برچسب:, ساعت 19:27 به قلم ✪بــــهـــراد✪ ||